Annelie Berg, Arne Bogren och Katharina Olin hälsar välkomna till kommunens monter under årets Höstglöd i Bromölla.

Träffa oss på årets Höstglöd

Publicerad: 2 oktober 2017, kl. 7:00

Den 7 oktober är det dags för årets Höstglöd. Byggande, boende och barnkalas är några av inslagen där erbjudande från handlarna varvas med inspirationsvisningar, miniföreläsningar och tivoli. På mässan i Bromölla Möbelaffär är du välkommen till kommunens monter. Stanna gärna till och växla några ord med personal från miljökontoret och byggnadskontoret. De kan det mesta om till exempel bygglov, strandskydd, livsmedelshygien och hur du eldar effektivt, miljöanpassat och säkert i din eldstad. Självklart delar de gärna med sig av sin kunskap och ger dig tips och råd. Väl mött lördag den 7 oktober mellan kl. 10 och 15.

Handla i Bromölla på Facebook med program och aktiviteter för årets Höstglöd.

Sidan senast uppdaterad: den 20 oktober 2017