Det händer mycket i Bromölla i helgen

Publicerad: 27 juni 2019, kl. 13:34

Nu till helgen är det mycket kul som händer i Bromölla med stundande IFÖ Cup och Bromölla marknad.
Det kommer mycket besökare utifrån och kan bli trångt med parkering på sina ställen.

Översikt på områden att parkera under helgen.

För kännedom så är Storgatan och stråket förbi Böckmans och Systembolaget avstängt pga av Bromölla marknad som äger rum under fredag och lördag.
På vissa parkeringsplatser behövs P-skiva som vid behov kan hämtas i Kommunhuset eller på Kulturpunkten.

Öppettider kommunens reception måndag-fredag kl. 7.45-16.00 (lunchstängt kl. 12-12.45)
Kulturpunkten där även Turistbyrån finns, har öppet måndag-fredag kl 10-18 och lördag kl. 10-14.

Vi vill uppmärksamma att det just nu råder eldningsförbud i kommunen! Mer information om vad som gäller under förbudet hittar du här.

Vi vill passa på att önska roliga dagar i Bromölla!

Sidan senast uppdaterad: den 1 juli 2019