Ilustration av en kvinna som håller upp i en sol en som håller i en glödlampa.. På bilden visas även man som håller  man och kvinna

Gratis solcellsföreläsning via webben

Publicerad: 12 februari 2021, kl. 7:00

Den 17 februari är det dags för årets första webbsända föreläsning om solceller. Föreläsningen ges kl. 10 och kl. 18. Föreläsningen ges av kommunens energi- och klimatrådgivare Moa Gerklev i samarbete med den kommunala rådgivaren i Hässleholm/Osby.

Under föreläsningen behandlas storlek på anläggning, vilka stöd som finns att söka, vilken typ av solceller som finns på marknaden och mycket mer.

Anmälan

För att få tillgång till föreläsningen behöver du anmäla dig via anmälningsformuläret

En länk till föreläsningen, samt instruktioner kommer sen att skickas ut till dig. Föreläsningen ges via Teams. Anmälan är inte bindande och föreläsningen är gratis.

Har du frågor kontakta energi- och klimatrådgivaren via moa.gerklev@kristianstad.se eller ring 073-3135198.

Information om energirådgivning på kommunens webbplats

Sidan senast uppdaterad: den 18 februari 2021