Klimatskal - Varmt på vintern, svalt på sommaren

Publicerad: 18 november 2021, kl. 11:54

Välkommen till en digital föreläsning om klimatskal för småhus onsdagen den 24 november kl. 18-19.30.

Klimatskalet är de delar av vårt hus skiljer inomhus från utomhus. Ett bra klimatskal säkerställer ett behagligt inomhusklimat både vinter och sommar. Men vad är ett bra klimatskal? Vad kan vi göra för att förbättra det? Vi ser också på framtiden. Hur kommer klimatförändringarna att påverka vårt hem? Vilka åtgärder vidtar vi för att göra klimatskalet framtidssäkert?

Föreläsningen är kostnadsfri och arrangeras i samarbete mellan Kristianstad kommun, Bromölla kommun, Östra Göinge kommun och Eslövs kommun. Föreläsning är kostnadsfri.

Anmäl dig via mejl senast den 23 november till energiradgivningen@kristianstad.se
En länk till föreläsningen skickas ut via mejl dagen innan föreläsningen.

Välkommen med din anmälan!

Sidan senast uppdaterad: den 24 november 2021