[Arkiverad] Gratis föreläsning - energirådgivning

Publicerad: 27 februari 2023, kl. 14:09

Under vintern använder vi som mest energi i Sverige, vilket syns på våra räkningar hemma. Det finns många saker att göra för att minska sin energianvändning men det är inte alltid lätt att veta var man ska börja.

Kom på energiföreläsning på biblioteket och lär dig mer om din bostad och dina möjligheter. Föreläsningen hålls torsdagen den 2 mars klockan 18 av energi- och klimatrådgivare Moa Gerklev. Vi kommer att prata om hur du kan se över de energianvändningsalternativ som finns och hur du kan spara både energi och pengar.

De kommunala energi- och klimatrådgivarna finns i alla Skånes kommuner och ger gratis och oberoende rådgivning till privatperson så väl som föreningar och företag. Vi erbjuder även enskild rådgivning så kontakta oss gärna med fler frågor på telefonnummer 044-13 50 00.

Välkommen!

Läs mer om energirådgivning här

Sidan senast uppdaterad: den 14 november 2023