Malin Berghagen

[Arkiverad] Bromölla kommun får besök av Malin Berghagen

Publicerad: 2 september 2022, kl. 12:40

Foto: Malin Berghagen

Lördagen den 10 september kommer Malin att besöka Havsdrakarnas hus och Fossilforum i Bromölla kommun. Filip Lindgren kommer guida henne genom kritatiden fram till idag och hon kommer få prova på att vaska fossil.

För att fler ska få veta vilken fantastisk plats nordöstra Skåne är bjuder Skåne Nordost in influencers som får uppleva en del av allt fint som vår del av landet har att erbjuda. Helgen den 8-11 september kommer influencern Malin Berghagen att besöka Nordöstra Skåne. Besöket är en del av mediesamarbetet mellan kommunerna i Skåne nordost som verkar för att stärka Nordöstra Skåne som besöksmål.

• När vi arbetar med influencers förbereder vi ett program med upplevelser att ta del av i vårt område. Vi ser styrkan i att andra berättar om vad vår destination har att erbjuda, säger Ulrika Fasth som arbetar med mediesamarbeten för Skåne Nordost.

Skåne Nordost är en samarbetskommitté bestående av sex kommuner belägna i nordöstra Skåne: Bromölla, Hässleholm, Hörby, Kristianstad, Osby och Östra Göinge.

Kika gärna in på Malins Instagram den 8-11 september för att följa hennes besök. Länk till Malins Instagramkonto https://www.instagram.com/mberghagen

Sidan senast uppdaterad: den 19 december 2023