Vi inför ett nytt system för felanmälningar den 10/5 2021 - Tillfällig driftstörning på mina sidor och registreringen

Vi inför ett nytt system för felanmälningar den 10/5 2021 - Tillfällig driftstörning på mina sidor och registreringen

Publicerad: 7 maj 2021, kl. 10:11

Vi håller på att ta fram ett nytt system för mina sidor och registrering i vår bostadskö. Dessutom tittar vi på en lösning för felanmälningar via mina sidor. 

Du som är hyresgäst hos oss kommer inte kunna logga in på mina sidor eller registrera dig via hemsidan måndagen den 10/5 2021 med anledning av att det nya systemet som hanterar felanmälningar införs vid tillfället. Kundtjänst kommer även att hålla stängt hela dagen för att vara med när det nya systemet införs.

Det går bra att skicka mail till info@bromollahem.se och felanmälan på telefonnummer 0456-250 60 fungerar som vanligt.

Sidan senast uppdaterad: den 7 maj 2021
Kommentera Skriv ut
Kommentera
Obligatoriskt