Växel, akuta service- och störningsärenden

Alla dagar

Digital serviceanmälan
Alla dagar
Dygnet runt via mina sidor

Måndag-torsdag 08:00-16:00

Växeltelefon
Måndag-torsdag 08:00-16:00
Fredag 08:00-15:00
0456-622 400

Alla dagar

Akuta ärenden
Alla dagar
Dygnet runt
0456- 250 60

Så här gör du en digitala serviceanmälning via Mina Sidor 

Det är allra enklast att göra en serviceanmälan online på vår hemsida. Du loggar in via Mina sidor med ditt mobila BankID eller med personnummer/intressenummer och ett lösenord.

Nedan följer en videoguide för hur du går till väga. Det finns en version för serviceanmälan via dator och en för serviceanmälan via din mobil.



  1. Tryck på ”skapa serviceärende” på det objekt du vill göra ett ärende på
  2. Välj vilket utrymme som ärendet gäller.
  3. Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt.
  4. Välj alternativ om du har husdjur, larm och om du tillåter tillträde med huvudnyckel.
  5. Önskar du att vi återkopplar till en annan person än dig själv? Fyll då i uppgifterna under ”ange annan kontaktperson”.
  6. Bifoga till sist en bild på felet. Bifogar du bilder hjälper det oss att kunna åtgärda ditt fel snabbare.
  7. Tryck på ”skicka”

 

Nu kan du följa ditt serviceärende på ”mina sidor”. Du kan följa status på ärendet om det är mottaget, påbörjat och avslutat. Vi kan även återkoppla till dig via meddelandefunktionen för så snabb service som möjligt.

Kundservice, marknad och kommunikation

Kundservice

Shams Rodriguez
Kundservice
0456-622400
info@bromollahem.se

Kundservice

Johanna Lindqvist
Kundservice
0456-622400
info@bromollabolagen.se

Uthyrning

Jeanette Persson
Uthyrning
0456-622400
jeanette.persson@bromollahem.se

Kommunikatör och koordinator

Mathilda Lindqvist
Kommunikatör och koordinator
Sociala medier | Webb
0456-622405
mathilda.lindqvist@bromollabolagen.se