Kommentera Skriv ut

Konsumentvägledning

Vi är tre konsumentvägledare i Bromölla kommun. Vi tillhör också bibliotekspersonalen och någon av oss finns allt som oftast på plats på biblioteket under ordinarie öppettid.

Konsumentvägledare
Karin Wendel, Agneta Tell och Hans Forsberg

Vår uppgift är att hjälpa dig som är privatperson och kommuninvånare med förköpsrådgivning, förebyggande konsumentrådgivning och hjälp till självhjälp vid reklamationer och tvistlösning. Rådgivningen är opartisk och gratis. Vill du ha ett personligt möte kan du boka tid för det. Vi kan träffas på biblioteket i Bromölla eller på bibliotekets filial i Näsum. 

 Hallå konsument
Du får svar på många av dina frågor på webbplatsen Hallå Konsument som drivs av Konsumentverket med samarbetspartners. Det går bra att kontakta dem per telefon, e-post, chatt, Facebook eller Twitter.

Öppettider Bromölla

Öppettider Näsum
måndag 15-18, torsdag 10-13

Kontakt

Konsumentvägledning
Kulturpunkten, Hermansens gata 22
Box 18, 295 21 Bromölla
0456-82 22 22
0456-82 22 63 (fax)
konsument@bromolla.se

Kulturpunkten
Hermansens gata 22
Box 18, 295 21 Bromölla
0456-82 22 22
0456-82 22 63 (fax)
kulturpunkten@bromolla.se

Sidan senast uppdaterad: den 22 mars 2016