Kommentera image/svg+xml Skriv ut

Bromölla RentNöje 2021

Hjälp oss att bli bättre – kundnöjdhetsmätning för avfallshanteringen

Nöjda kunder och god service är viktiga för oss och vi vill få en bild av hur du uppfattar tjänsterna för avfallshanteringen i din kommun och hur du vill att tjänsterna ska förbättras. Vi genomför en kundundersökning och bli därför inte förvånad om du är en av våra slumpmässigt utvalda kunder som fått en enkät i brevlådan. Din åsikt är viktig för oss och därför vill vi redan nu tacka för att du tar dig tid att besvara enkäten.

Klicka på länken nedan för att starta enkäten. Du behöver behörighetskoden som finns tryckt på din inbjudan.

https://uwebb.se/start/index.php/614652/lang-sv

  • Enkäten går att besvara med dator, läsplatta eller smartphone. Du behöver en modern webbläsare.
  • Hur du svarar styr vilka frågor som blir synliga längre fram. Besvara därför frågorna i den följd de står i.
  • Det finns inget rätt eller fel svar, svara bara som du tycker så blir det rätt.
  • När du har svarat på alla frågor, registrerar du dina svar genom att klicka på knappen ”Skicka”.
  • Om du måste avbryta medan du svarar kan du klicka på länken igen senare och fortsätta att svara på frågorna.

För att genomföra enkätundersökningen har vi tagit hjälp av företaget Utredarna AB. Har du några frågor eller funderingar angående undersökningen är du välkommen att kontakta projektledare Karin Franzén, karin.franzen@utredarna.se

Sidan senast uppdaterad: den 15 september 2021